Vernostné systémy Vernostný program | Novum SK

Vernostný program

Vernostné systémy

Vernostný systém Vernostný program

Chcete vedieť, kto je váš zákazník? Chcete s informáciami o jeho nákupoch pracovať? Chcete hodnotiť objem vydaných zliav?

Ponúkame vám sofistikovaný nástroj, ktorý vám to umožní. Ide o vernostný program pre zákazníkov, ktorý je v dnešnej dobe veľkým trendom. Ten neprináša výhody iba vašim zákazníkom, ale aj vám, obchodníkom.

S vernostným programom získate náskok pred konkurenciou, ktorá nákupné zvyklosti svojich zákazníkov stále nemonitoruje. Vy, vďaka zbieraniu informácií, aký tovar dávajú nakupujúci do košíkov či vozíkov najčastejšie, získate komplexný prehľad a vďaka vernostnému programu tiež potrebné štatistiky, s ktorými budete jednoducho a efektívne pracovať.

Realizujte rôzne typy predajných akcií, či už na určité obdobie, zľavy na pokladniciach v závislosti na kupovanom tovare aj v závislosti na prípadnej vernostnej karte, či kupóne so zľavou na budúci nákup. Vďaka spomenutým štatistikám môžete jednoducho vyhodnotiť, ako zákazníci na danú predajnú akciu reagovali.

Verte, že vaši zákazníci výhody a špeciálne akcie, ktoré im cez vernostný program ponúknete, isto privítajú a ocenia.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Popis

Poznáte svoje podnikanie, viete, aké máte obraty i marže, máte jasno, ktoré položky sa predávajú dobre a ktoré horšie? Kto je váš zákazník? Aký tovar nakupuje? A vyberá si podľa predajných akcií alebo ho vôbec nezaujímajú?

Poznajte svojich zákazníkov vďaka vernostnému programu. Ponúknite im svet výhod, ukážte im, že sú pre vás dôležití a výnimoční. A čo je vôbec najdôležitejšie, vernostným programom zákazníkov motivujete k vernosti a lojalite k vašej predajni a značke.

Zákazník môže napríklad zbierať body, za ktoré mu môžete dať darčeky, zľavu, či iný bonus. Práve takzvaná „zľava na budúce“ je zákazníkmi aj obchodníkmi obľúbená. V praxi to funguje tak, že zákazník napríklad pri nákupe nad 20 EUR dostane kupón so zľavou na ďalší nákup. Ta môže, ale nemusí, byť časovo ohraničená. Zákazníka táto výhoda poteší a znova príde nakúpiť k vám, pretože vie, že ho nákup bude stáť menej.

Ponúka sa tiež možnosť takzvaných kontextových zliav. Tie je možné definovať na pokladniciach v závislosti na kupovanom tovare aj na prípadnej vernostnej karte zákazníka.

Okrem štandardného vyhotovenia vernostného programu sa dá všetko doladiť podľa požiadaviek a potrieb konkrétneho zákazníka.

Success story

19.11.2015
Radi by sme predstavili novú spoluprácu so spoločnosťou Parky´s.