Špecializované pokladničné systémy Pokladničný systém GS5 Restaurant | Novum SK

Pokladničný systém GS5 Restaurant

Špecializované pokladničné systémy

Špecializované pokladničné systémy Pokladničný systém GS5 Restaurant

Pokladničný systém pre reštauráciu a to vo variantoch tak pre samostatnú reštauráciu, ako aj pre viac reštaurácií, kde centrálnou nadstavbou je aplikační softvér GS5 Chain.

Pokladničný systém umožňuje dokonalý prehľad od objednávky hosťa cez rozpad na jednotlivé výdajné miesta, evidenciu stolov, účtov, ich delenie, presúvanie, zlučovanie a to všetko s možnosťou využitia prenosného terminálu pre čašníka, samozrejmou skladovou evidenciou od baru cez výčap až po kuchyňu, vrátane evidencie receptúr.

Na stiahnutie: 
Informácie o produkte:
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Popis

 

  • Tvorba číselníkov, individuálne nastavenie pre užívateľa týkajúce sa konfigurácie zobrazenia či funkcionality na rôznych úrovniach.
  • Plné plánovanie a monitoring všetkých aktivít užívateľov s využitím nástrojů časových rezov ako základnou vlastnosťou systému.
  • Plné riadenie katalógu tovaru, služieb, variantov tovaru, zloženie, riadenie partnerov (dodávateľov, odberateľov, výrobcov) vrátane väzieb na tovar, štatistiky týkajúce sa výrobcov a veľa ďalších, tvorba a údržba jedálnych lístkov (i viac jazykových mutácií), tvorba a údržba receptúr
  • Riadenie cen, kontextových zliav, kde štartérom týchto zliav je vopred definovaná udalosť (vernostná karta, 10 pivo zadarmo, atď.)

 

 

  • Evidencia skladového hospodárstva a všetkých pohybov (príjem, výdaj, transformácia, opisy, vlastná spotreba, príjem a rozbaľovanie zostáv...), automatická a poloautomatická podpora príjmu, tak na základe vytvorených objednávok, ako aj elektronických dodacích listov dodávateľa, tvorba objednávok u dodávateľov.
  • Parametrizovateľné pokladničné miesto, vrátane rozdelenia restauračnej plochy na viac častí (salónik, terasa atď.), úplné vedenie objednávok hostí, delenie stolov, zlúčenie stolov, presun účtu na iný stôl, úhrady inými platobnými prostriedkami, platbu v cudzej mene), podpora mobilných terminálov, tak pre objednávky, ako aj pre zúčtovanie, kontrola časového limitu obsluhy.
  • Podpora viacerých výdajných miest s rozdelením (nápoje, kuchyňa a pod.), kontrola časových limitov na prípravu jedál.
  • Podpora inventúr a nástrojov, vrátane čiastočných a kontrolných inventúr, štandardne s pomocou POS pokladníc, zázemia, podpora prenosných terminálov, tvorba inventárnych zostáv, kontrolných protokolov a záznamov.

 

 

  • Automatický koniec dňa, vrátane naplánovaných operácií (napr. výsledky cez SMS, štart plánovaných predajných akcií, automatické zálohovanie systému).
  • Import a export rôznych typov dokladov (faktúry, dodací listy, objednávky..) v elektronickom formáte s kompletnou podporou EDI.
  • Užívateľsky parametrizovateľné zostavy a štatistiky pre vaše správne rozhodnutia vo formátoch *.xls, *.pdf
  • Úplná integrácia s účtovnými systémami 

 

Success story

19.11.2015
Radi by sme predstavili novú spoluprácu so spoločnosťou Parky´s.